1400-09-01 15:03
524
0
77169
بسیج مردم -18 مسئول سازمان بسیج مداحان کشور مطرح کرد؛

برگزاری همایش نغمه سرایان اهل سنت کشور در گرگان

ارجونی گفت: در دوم و سوم آذر گرگان میزبان سومین همایش نغمه سرایان اهل سنت کشور است.

به گزارش گلستان ما،  یوسف ارجونی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان دوم و سوم آذر میزبان سومین همایش نغمه سرایان اهل سنت کشور است.

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور از استقبال 10 استان از این همایش خبر دادو ادامه داد: ۸۰ نفر مداح و ۲۰ نفر نیزاز  شاعر و نویسنده به اهل البیت (ع) در این همایش حضور دارند.

ارجونی یادآور شد: در دیدارهای متعدد که مداحان با مقام معظم رهبری داشتند در رهنمودهای معظم اله به موضوع حفظ وحدت تاکید شد و در این راستا همایش نغمه سرایان اهل سنت کشور را در نظر گرفتیم.

وی افزود: امروز یکی از مهمترین اقداماتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی می توانیم انجام دهیم تلاش برای یکپارچگی و برادری و کنار هم قراردادن مذاهب در سطح کشور است.

این مقام مسئول متذکر شد: حفظ وحدت و تقویت وحدت شعاری نباید باشد و باید در عمل نیز اتفاق بیفتد و یکی از برنامه های به ذهن ما می رسد بحث همایش نغمه سرایان کشور بود.

ارجونی خاطرنشان کرد: امروز برادران اهل سنت محبان اهل البیت (ع) به شمار می رود و شعرای خوب اهل سنت برای این مسئله تلاش می کنند و همه دست به دست هم داد که بتوانیم این همایش را برگزار کنیم.

وی یادآور شد: امسال این توفیق نسیب ما شده که در استان گلستان و شهرستان گرگان این برنامه را برگزار کنیم و استان های خراسان شمالی و هرمزگان برای سال آینده داوطلب برگزاری این رویداد هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.